Pogosta vprašanja naših strank

Najhitrejša pot do odgovora na vaše vprašanje so spodnji odgovori.  V kolikor odgovora na vaše vprašanje ne boste našli spodaj, potem nas lahko tudi pokličete ali pišete na elektronsko pošto.

Kako do izdelkov na svoj dom?

Kliknete na zavihek »vstopi v trgovino« ter si ogledate vse izdelke, ki so na voljo. Izdelke poljubno dodajate v košarico. Ko menite, da ste končali z nakupom, si lahko vse izbrane izdelke ogledate v košarici. Vsebino košarice lahko, pred potrditvijo računa poljubno spreminjate. Ko ste zadovoljni s svojo izbiro, potrdite nakup in označite, da se strinjate s pogoji uporabe. Izberete še možnosti plačila in možnosti dostave oziroma osebnega prevzema. Potrdite svoj nakup in s tem ste tudi opravili svoj nakup. Na elektronsko pošto prejmete potrditev naročila.

Ali dostavljate tudi na dom?

Zadruga v tem trenutku dostavlja izključno na naslove s poštnima številkama 1330 (Kočevje) ter 1332 (Stara Cerkev). Cena dostave je en evro do nakupa 29,99. Za nakupe nad 30,00 € je dostava brezplačna. Dostavljamo 2x tedensko, ob torkih in petkih. Vse dostave se opravijo v dopoldanskem času. Prevzem je možen tudi osebno v času obratovanja trgovine Zakladi Kočevske.

Ali lahko košarico pošljemo kot darilo?

Košarico lahko pošljete kot darilo, le posebej dopišite, da gre za darilo in jo dostavimo oziroma pošljemo po pošti kot darilni paket. Enako velja tudi za darilne sete. Poštnino vam obračunamo po ponudbi s preostalimi izdelki.

Ali se je potrebno za nakup registrirati?

Za nakup se ni potrebno registrirati.

Zakaj moram pustiti pri nakupu svojo telefonsko številko?

V primeru, da pride do nepredvidenih težav, vas tako lažje kontaktiramo.

Vaše telefonske ne bomo uporabili v namene oglaševanja.

Kako plačam svoje naročilo?

Trenutno lahko naročilo plačate samo po povzetju ali na transakcijski račun Zadruge. V trgovini lahko plačate z gotovino ali plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro).

Kaj naredim, če z izdelki nisem zadovoljen?

V primeru, da z izdelki niste zadovoljni, nam lahko pošljete elektronsko sporočilo, pokličete na telefonsko številko ali se oglasite v trgovini, kjer vam bomo vrnili vašo kupnino.

Kdaj lahko prevzamem svoje izdelke?

Če oddate naročilo do 12. ure, lahko svoje izdelke prevzamete naslednji dan (izjema so prazniki in nedelje). Če naročilo oddate po 12. uri popoldne, izdelke lahko pričakujete čez dva dni. Ko bo košarica pripravljena, vas o tem tudi obvestimo po telefonu ali elektronskem sporočilu. V primeru plačila po predračunu, velja za sprejeto naročilo dan plačila in prejem potrdila o plačilu do 12. ure.

Kdaj lahko pričakujem svoje izdelke na dom?

Če oddate naročilo do ponedeljka do 12. ure in nam hkrati na elektronski naslov pošljete potrdilo o plačilu na transakcijski račun, vam lahko izdelke dostavimo ali jih prevzamete že v torek. Enako velja za naročila oddana do 12. ure v četrtek – izdelke vam dostavimo ali jih osebno prevzamete v petek. 

Ko je košarica pripravljena, vas o tem obvestimo tudi preko elektronskega sporočila ali telefona. Kot že omenjeno, dostavljamo ob torkih in petkih.