Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne prodaje na spletnem mestu www.zakladi-kocevske.si (v nadaljevanju: spletna trgovina), ki jo upravlja Zadruga Zakladi Kočevske z.o.o., so.p., Trata XIV 6a, 1330 Kočevje, davčna številka 25880624 (v nadaljevanju: trgovina) in pravice ter obveznosti trgovca in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki preko spletne prodaje izvršijo nakup (v nadaljevanju: kupec).
Zadruga Zakladi Kočevske z.o.o, so.p. je zavezana za plačilo DDV (ID za DDV : SI 25880624).
Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji
Registracija in postopek nakupa
Registracija uporabnika je potrebna. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov), izbor dostave (osebni prevzem, dostava) in izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.
Nakup se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom “Dodajte v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom. Za vse dodatne informacije se obrnite na nas preko telefonske številke 031 105 025 v času uradnih ur ali na e-naslov trgovina@zakladi-kocevske.si.
Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pomembno: Preden dobite potrdilo o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!
Kupec lahko napačno naročilo prekliče ali popravi tako, da pošlje elektronsko sporočilo s preklicem ali popravkom naročila na naslov trgovina@zakladi-kocevske.si najkasneje v roku 60 minut od oddaje naročila.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Način plačila, potrditev plačila in račun
Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
– plačilo po povzetju
– plačilo po predračunu
Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu kupec prejme natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Dostava
Vsa naročila zadruga dostavlja sama na celotnem območju občine Kočevje. Naročila s poštno številko drugačno kot 1330 ali 1332 niso možna.
Dostavljamo 3x tedensko, ob ponedeljkih, sredah in petkih. Vse dostave se opravijo v dopoldanskem času. Prevzem je možen tudi v popoldanskem času med 16. in 18. uro v trgovini Zakladi Kočevske.
Znesek nakupa | Cena dostave |
---|---|
do 29,99 € | 1 eur |
nad 30,00 € | brezplačno |
Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd.) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat, pogodbe o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR.
Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov Zadruga Zakladi Kočevske z.o.o, so.p. Ljubljanska cesta 5, 1330 Kočevje, s pripisom Spletna trgovina ali ga osebno odda v prostorih trgovine Zakladi Kočevske ali po elektronski pošti na naslov tatjana@zakladi-kocevske.si.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Reklamacije
Vsako reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili zakona o varstvu potrošnikov. Za vse je ponudnik dosegljiv na e-naslovu trgovina@zakladi-kocevske.si in na telefonski številki 031 105 025. V osmih dneh bo ponudnik rešil reklamacijo uporabnika oziroma mu bo posredoval pisno razlago vzroka še nerešene reklamacije.
Vse spore, ki ne bodo rešeni na tak način, bo reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.